Jamieson
Razlika koja snažno izdvaja – 360 pure
Izazov:
Jamieson je jedan od najstarijih i najvećih proizvođača i distributera prirodnih vitamina, minerala i dijetetskih suplemenata. Jamieson nas je pitao da promovišemo njihov brend na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Želeli su da istaknemo njihovu inovativnost i najviši kvalitet i čistoću sastojaka i u svesti potrošača povežemo Jamieson brend sa najboljim proizvodima koji se mogu naći na tržištu.
Zadatak
Ključ za kvalitetan nastup na društvenim mrežama je u razvijanju interaktivnog sadržaja koji je vizuelno i verbalno bogat i zanimljiv publici. Napravili smo precizan profil potrošača i počeli da kreiramo sadržaj. Želeli smo da pošaljemo jasne poruke ciljnoj grupi. Postizanje većeg reach-a, angažovanje publike I stvaranje poverenja u Jamieson proizvode bili su naš glavni zadaci. Maskota Jay je u raznim situacijama savetovao i edukovao zajednicu o ishrani i zdravom načinu života. Uz fotografije koje inspirišu i ostavljaju vas bez daha Jamieson je za kratko vreme postao prepoznatljiv brend i osvojio poverenje potrošača.
Rezultat
Strategijom i jasnim planom nastupa uspeli smo da za svega par meseci značajno unapredimo prisustvo i prepoznatljivost Jamieson brenda na Facebook i Instagram društvenim mrežama. Broj novih pratilaca beleži kontinuirani rast. Optimizovanim i pravilno raspoređenim budžetom, korišćenjem različitih vrsta kampanja, uspeli smo da povećamo reach plaćenih oglasa za 1400%. U isto vreme, organski reach ostvario je rast od 600%. Angažovanje publike kroz lajkove, komentare, upite veći je za 3400%.
1400%
Veći reach
20-30%
Kontinuirani rast pratilaca
3400%
Engagement veći
Baby box „Zdravo bebo“
Promovisanje na Facebook i Instagram društvenim mrežama
Genoma
Genetičke analize za preciznu medicinu
Klijenti
Kompanije sa kojima smo sarađivali:

Kontakt

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *