Instagram Story oglasi se pojavljuju između storija i zauzimaju ceo ekran, čime kreiraju bolje korisničko iskustvo.
U ovom članku ćete otkriti kako da kreirate Instagram story oglase.
Šta su Instagram Story oglasi?
Ovi oglasi su prvi tip oglasa koji dozvoljava vizuale preko celog ekrana u proporciji 9:16. Oglasi koje možete preskočiti se pojavljuju između dva storija i označeni su sa “Sponsored”. Mogu biti u vidu jedne slike ili video sadržaja u trajanju od 15 sekundi. Šta više, možete dodati dugme sa pozivom na akciju ili link ka sajtu.
Sada kada znate šta su Instagram story oglasi, pogledajmo koje elemente biste trebalo da uključite u vaš dizajn i kako da lansirate vašu prvu kampanju.
#1: Isplanirajte dizajn vašeg oglasa
Zapamtite da korisnici imaju opciju da preskoče vaš oglas tako da slika ili video materijal koji koristite moraju odmah da zarobe pažnju korisnika. Pri dizajniranju možete da sarađujete ili sa profesionalnim dizajnerom ili sa marketinškom agencijom koja razume platformu, ili da iskoristite alate za vizuelno dizajniranje kako biste sami kreirali oglas.
Ako se odlučite da koristite jednu sliku za oglas, obavezno počnite sa vizualom visokog kvaliteta. Zatim napišite jednostavan ali moćan tekst. Oglas u kojem je samo slika neće trajati duže od 10 sekundi, zato vaša poruka mora biti jasna. Objasnite korisnicima prirodu vašeg biznisa i koje usluge im možete ponuditi.
Kada kreirate oglas za Instagram story, postarajte se da koristite video ili sliku visokog kvaliteta sa snažnom i jednostavnom porukom u kojoj će biti poziv na akciju. Zapamtite da imate samo nekoliko milisekundi da napravite sponu između vas i korisnika.
Facebook preporučuje slike veličine 1080 x 1920 u proporciji 9:16.
Ukoliko biste radije koristili video umesto slike, on mora biti u .MOV, .MP4, ili .GIF formatu i ne duži od 15 sekundi. Može biti veličine 2.3 GB i rezolucija mora biti najmanje 720p. Upamtite da se ne može koristiti nikakav tekst poput titlova, opisa, poruka i slično.
Jednom kada imate gotovu sliku ili video koje planirate da iskoristite u oglasu, spremni ste za kreiranje kampanje.
#2: Kreirajte oglas
Možete koristiti Facebook Ads Manager da kreirate vaš oglas. Ukoliko se niste ranije oglašavali putem Instagrama, moraćete prvo da povežete vaš Instagram nalog sa Facebook stranicom.
Kada kreirate oglas, prvi korak je da izaberete cilj kampanje, koji može biti reach, traffic, instalacija aplikacije na mobilni i tako dalje.
Kada kreirate vaš oglas, odaberite pravi cilj. Zatim, dajte ime vašoj kampanji i onda izaberite opciju Continue.
Ukucajte ime za vašu kampanju i onda kliknite na Continue dugme.
Nakon što definišete publiku za vašu kampanju, idite na Placements i odaberite Edit Placements opciju. Zatim, pod opcijom Instagram izaberite Stories. Primetićete da, pošto odaberete Stories, druge opcije za plasiranje će biti uklonjene zato što ne možete da stavite oglas za Instagram story na druga mesta.
Kada podesite budžet i vreme prikaza (budget & schedule), spremni ste da dizajnirate oglas. Prvo morate da odaberete format. Možete da se odlučite za sliku, carousel ili video.
Kada napravite izbor, moći ćete da upload-ujete vašu sliku/e ili video.
Ako ste izabrali sliku, kliknite na Upload Images i nađite sliku koju želite da upload-ujete i uključite u vaš oglas.
Ukoliko upload-ujete video, dobićete opciju da izaberete preview za video kada se upload-uje.
Carousel oglasi omogućuvaju vam da koristite više od jednog videa ili slike. Možete ih koristiti da delite integrisanu priču, više proizvoda i slično. Princim je isti kao i kod prethodna dva formata oglasa, s tim što možete dodati više različitih vizuala ili videa.
Kada završite sa upload-ovanjem sadržaja, možete obeležite da li želite da pratite konverzije i koje tagove. Posle toga ste spremni da lansirate kampanju.
Zaključak
Sa Instagramoma možete da ispričate priču i promovišete vaš biznis putem različitih opcija za reklamiranje koje ova platforma nudi: video oglase, oglase sa jednom slikom, oglase od više slika i story.
Više od 400 miliona korisnika koristi Instagram Story svakog dana. Storiji su sjajan način na koji biznis može stupiti u kontakt sa korisnicima i poveća vidljivost brenda. Sa vašim Instagram Story oglasima, možete uvek biti vidljivi i dobiti nove pratioce za vašu Instagram stranicu.
Kakvo je vaše iskustvo? Da li ste isprobali Instagram Story oglase za vaš biznis? Podelite svoje mišljenje sa nama u komentarima ispod.
Instagram Story oglasi se pojavljuju između storija i zauzimaju ceo ekran, čime kreiraju bolje korisničko iskustvo.
U ovom članku ćete otkriti kako da kreirate Instagram story oglase.
Kako da izaberete pravu agenciju za Google oglašavanje?
Naše usluge
Naše usluge
Kontakt
Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *